Post by agmegepedla on Feb 25, 2022 0:33:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
Herrer godt spil, mega godt til tidsfordriv
ville have givet det en lavere vurdering, hvis jeg kunne. stort set kun én gratis tilstand er tilgængelig, 90% af de andre funktioner kræver, at du køber spillet.
Dejligt spil, god gfx, NB-spil, nogle nye tilstande ville være rart
Jeg spiller normalt aldrig de spil, jeg sidst spillede, var på min datters telefon for fem år siden. Subway Surfers Jeg ved ikke, hvad der fik mig til at klikke på dette, men der er noget meget tilfredsstillende ved lyden af knusende glas, som sandsynligvis sagde noget om mig alligevel. meget sjov tak, åh og ingen annoncer, som jeg har set indtil videre, og det er ikke langsomt, og grafikken er god, alt det, jeg ser folk klager over på andre spil, jeg ikke er løbet ind i
Smash Hit Arkada nem
Jeg kan faktisk godt lide dette spil. men der er noget, der forstyrrer mig, når vi løb tør for bolde, bør vi starte forfra fra begyndelsen af spillet, hvis vi vil fortsætte fra vores sidste plads, må vi købe premium.
Mine penge er spildt. Jeg bragte præmien, men den behandler ikke belønningen, jeg hader den
Ikke et dårligt spil, selvom hitdetektionen stinker, og jeg er løbet ind i en mærkelig fejl, hvor jeg når et vist niveau, og jeg stopper! Jeg kan stadig kaste boldene og alt andet bevæger sig, men jeg er stoppet. Jeg var virkelig irriteret, fordi jeg gjorde det godt, så skete dette, og jeg prøvede at sætte spillet på pause og genoptage pausen, men det virkede ikke, så jeg var nødt til at genstarte, og jeg er virkelig skuffet.
Jeg elsker så dette spil. Dette spil presser dig til at slå din høje score. Jo længere du går, jo hurtigere bliver det, ikke dårligt, ja. Hver fase er som en pakke, der endnu ikke skal afsløres, for at være ærlig, når som helst en løse 10 bolde, føler jeg mig snydt. Nej, jeg vil spille for ikke at tabe for mange bolde, ja. Dette spil er fedt og også vanedannende
Sjovt
Det bedste breaking spil. Ingen annoncer, glat gameplay, let at forstå. Det er bare godt!
Jeg ønsker, at der nul stjerner at bedømme! Først spiller du hårdt og når så langt du kan, jeg spillede i 20 minutter, og jeg klikkede på pause og gik derefter til menuen. Jeg tog lidt hvile og vendte tilbage til spillet, og der står, at du skal gå premium for at starte fra checkpoint. Betyder, hvilken type spil er det, du har brug for penge for at gemme dine fremskridt. Ubrugelig app.
Fantastisk. Man kan bruge timer på dette spil
Smash Hit Arcade uysz
Elsker altid lyden af skrøbeligt glas, der splintres i millioner af farlige stykker. Derudover har jeg gennemført mange gange, og jeg er aldrig træt af at spille.
Jeg har ikke bemærket, at hvis du ser banneret "Køb", har det ingen pris. Bare jeg gik ikke til det endeløse checkpoint.
Jeg har spillet dette meget ... Det er meget sjovt, men efterhånden som du forbedrer det, er det næsten lige så rigget. Du slår bolde rigtigt, men opfører dig stadig, som om DU lavede en fejl, da du ikke før afsluttede dit spil for at starte forfra. Det er rystende, når det sker, og du har de bedste resultater nogensinde; men spillet slutter. Jeg forlader spillet i dag - selvom det var en stor fornøjelse for en tid. Den anden ting - når du hurtigt spiller, ser det nogle gange ud til, at du vil afslutte spillet, når du vil fortsætte med at spille. Spillet giver dig ikke fordel af tvivl i den fejl og lader dig fortsætte. Får dig automatisk til at starte forfra. Dette bliver v frustrerende.
Det er godt
Jeg kan lide spillet. Men det eneste problem er hitboxene. Jeg har spillet dette spil siden jeg var omkring 6 år gammel. Jeg kunne aldrig lide det dengang, da hitboxene blev rigget. Men nu, når jeg taber, det på grund af de dumme hitboxes!! Så med andre ord, det ville være rart at starte igen hvor som helst -2 checkpoints fra din high score. Og gør også hitboxene lidt mere fair. Og jeg vil måske genoverveje at gøre Min sats højere. Det ville også være rart for en Infinite ball-tilstand (ingen præmie nødvendig) UwU
Installer det ikke!
Jeg betalte for at gå til præmie, penge er blevet trukket, men præmiestatus blev ikke givet. Venligst returner mig min betaling.
Godt gameplay, men den påkrævede betaling for checkpoints er noget vildledende (den fortæller dig, at du skal fortsætte, men beder dig derefter om at købe premium).
kun 3 stjerner fordi du skal købe før du kan starte fra checkpoints. Hvorfor laver du ikke det, hvor du kan gå så mange niveauer, før du skal købe?
Det er sjovt, og nogle af hvilke udfordrende, god tidsspilder burde kunne starte fra DINE EGNE opnåede checkpoints, jeg mener, jeg er den, der har tjent dem ved at komme så langt, så du, fordi jeg er gået i stykker og kan ikke købe premium-version, fordi min månedlig regning for tjenesten er nok ikke nok, så nu er jeg slukket og vil ikke spille faand mere, fordi jeg sidder fast ved at starte fra det samme forbandede checkpoint igen og igen og igen😠😡🤬
Fed musik
Godt
Smash Hit Arkadne igre qhq
뽀로로월드 - AR 소꿉놀이 Казуални rne
Jeg troede bogstaveligt talt, at dette spil var FANTASTISK indtil nu. Kunne også lide, at det var annoncefrit. Men hvordan kan du beholde alle tilstande som premium? Pls. Hold venligst nogle få af tilstandene gratis. Indtil da AFVISERET.(Forslag: Du kan tilføje en få flere tilstande, eller fortsæt med at opdatere det og tilbyder også en gratis prøveversion for premium-versionen)
Dette er et meget godt spil, men for at indlæse dit gemte spil (checkpoint) har du brug for premium, så det betyder, at sige jeg går i seng og glæder mig til at spille om morgenen, så skal jeg betale for at starte hvor jeg var, så det betyder, at det er et pay-to-win-spil.
Spillet er meget godt.... Men det tillader ikke at fortsætte fra checkpoints, medmindre du køber præmien.. Uanset hvad.. 😠😠😠😠😠😡😡😡😡
Elsker dette spil
Smash Hit Arcade wol
Jeg betalte for præmien, og det virker ikke. lader mig ikke gøre noget, der er inkluderet i premium og vil have mig til at købe premium igen, når jeg allerede gjorde det. ikke underholdt!
Den er sjov
det er det bedste spil i hele verden jeg håber at i vile lave en 2 og eler 3