Post by agmegepedla on Feb 25, 2022 0:27:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : Matlagningsspel 2022 version ▞▞▞
Bra spel men svårt att gå vidare till nästa nivå eftersom du behöver för många diamanter för att köpa nästa nivå☹
mycket roligt, men det låter mig inte fortsätta till nästa nivå. Jag har inget tålamod för detta. avinstallera.
Det är utmanande.men kul.
bra spel men det är svårt att tjäna diamanter för nästa matställ att öppna
Cooking Fest:เกมทำอาหาร อาร์เคด xxcn
Det är ett bra spel!! men om vi får diamant genom att spela ett spel är det bättre
Light-It Up Arkade fmt
Bra spel men nivån bör höjas så blir det en topp. Spelet borde några uppdateringar i spelet men bra spel det är bra att det är offline behöver inte nätverk 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Det är mycket trevligt spel vi kan göra vad vi vill kunden efter att ha ätit en mat vi kan ge men de kommer att be pengar för att köpa allt men det är också ett väldigt trevligt spel som laddar ner det en fantastisk sak och vi kan spela det här spelet väldigt enkelt
jag gjorde ett köp i appen för 15 000 mynt och fick inte mina mynt och nu kan jag inte ens få tag i företaget för att få mina mynt eller google play för att få tillbaka mina pengar och det är ett oärligt företag 😡😠 . för många annonser före och efter varje spelbräda
Cooking Fest:রান্নাবাটি খেলা আর্কেড len
Det är kul, men varför juvelerna med mynten när du uppgraderar något
Jag försökte åtminstone 50 gånger att passera nivå 15 😣😣 det är väldigt svårt, det är inte irriterande😣😣....vila allt är ok. Men tajmingen är väldigt skjuten. 😶
Spelet är bra förutom att det inte finns tillräckligt med pärlor för att uppgradera och få en ny restaurang.😞
Det enda sättet att få en ny restaurang är att spela om samma 40 nivåer i flera dagar eller använda riktigt pengar. Väldigt besviken.
inget sätt att tjäna ädelstenar för att täcka uppgraderingar och nya butiksinköp utan att köpa paket och de är MYCKET dyra!! Dessutom får du inte alltid dina dagliga belöningar men överlag ett roligt spel att spela. Önskar bara att jag kunde låsa upp mer av det!!
Raderades efter några dagar när jag fick reda på att efter att ha klarat alla nivåer i en restaurang måste du ha 200+ ädelstenar för att låsa upp en ny restaurang. Inte ett spel värt att köpa fler ädelstenar för det. Om du inte behövde använda så många ädelstenar för uppgraderingar kunde du spara dina "bonusar" för att öppna en ny plats.
Fantastiskt förutom svårigheten att få rubiner att klara alla nivåer, skapa ett sätt...Tack
Ok, bara på 7:e nivån, var tvungen att redan spendera 6 spänn, riktiga pengar (första och sista gången), bara för att komma igenom. Ska spela tills jag har använt pengarna jag spenderat och sedan...gjort. Det är för svårt från nivå 2 att ens kunna börja njuta av det.
Det är som en kamel som springer genom ett nålhål! Jag behöver se 10 videor bara för att få en diamant...varför inte ge diamanter i slutet av 5 nivåer? Jag avinstallerade det här spelet. Kanske om du vill göra något åt att ge diamanter, skulle jag vilja rekommendera det här spelet. Kom igen grabbar! Var generös nog!
Kan inte ens komma förbi den första restaurangen utan att behöva köpa diamanter. Det krävs så mycket diamanter för att uppgradera också. Detta är förmodligen ett av de sämsta matlagningsspelen därför. Spelade det en dag innan jag var tvungen att betala. Slösa inte din tid!!!
Jag kan inte köpa diamanter..Jag kan inte låsa upp nya restauranger på grund av att jag inte har tillräckligt med diamanter....Jag kan inte ens uppgradera vissa av apparaternas orsak till diamanterna!!! Det är frustrerande ärligt talat, vilket gör att jag tappar intresset för spelet 😪 men jag ger det 5 stjärnor även om det är irriterande med diamanterna😑
kunde inte testa spelet på grund av kontinuerlig frysning! fortsatte att installera om spelet i hopp om att det skulle hjälpa till med frysningen men fick ingen framgång med att göra det så det var bara att avinstallera tills spelet kan fixas så med det sagt var detta spel mycket misslyckat!!
Fantastiskt spel, det enda är för dem som inte har pengar att skaffa diamanter, och de kan debitera kunden mer för mat. Men förutom det är allt bra.
Det här skulle ha varit fantastiskt spel men ädelstenarna är svåra att få tag på och tiden att slå en nivå är kort. Det är inte rättvist att det bara är 2 ädelstenar/diamanter vi har rätt till efter varje nivå. Det blir svårt eftersom man också måste uppgradera med ädelstenarna/diamanterna och det blir irriterande att man inte kan flytta från en nivå till nästa på grund av en uppgradering och jag hoppas att man ökar antalet ädelstenar vi får i varje nivå till minst 15 per nivå så att man kan uppgradera utrustningen och köpa en restaurang
Den har begränsade och vissa nivåer som har buggar och den har begränsade sätt att skaffa diamanter...
Jag gillar spelet men problemet är att jag inte kan gå på nästa kök på grund av diamantkravet. Hoppas du kan lösa detta
Cooking Fest : Cooking Games आर्केड गेम rxzk
Noll stjärnor! Allting kostar diamanter och det är så svårt att göra dem. Och sedan när du vill köpa en restaurang har du inte tillräckligt med diamanter och det värsta är att du inte kan få fler diamanter om du inte köper dem och de kostar mer än R100
Jag har fastnat på samma nivå och andra restuaranger är väldigt dyra när det är svårt att få tag på diamanter. Vänligen gör det bättre med diamanter
Spelet verkar bra än så länge, men det finns för många annonser efter spelomgången. Och när man uppgraderar krävs det många jems
Ädelstenar är inte tillgängliga för uppgradering av föremål utan att köpa dem och minskar därför din chans att framgångsrikt klara en nivå med 3 stjärnor. Det finns bättre matlagningsspel som inte tvingar dig att spendera pengar. Det är inte värt att installera.
Började precis. För tidigt för att verkligen säga. Kul än så länge. Nu är denna påtvingade granskning irriterande. Jag kan inte komma tillbaka till spelet utan att göra den här recensionen.
Allt är bra men när jag betygsätter det här spelet och återgår till spelet kan jag inte fortsätta igen och visar förslaget/betygsrutan
Cooking Fest : Cooking Games Arkada maaf
Gillar inte det faktum att du måste köpa diamanter för att uppgradera matlagningsutrustningen